Online živé prenosy sú naozaj skvelým marketingovým nástrojom. Publiku môžete detailne popísať alebo vysvetliť váš produkt bez nutnosti osobných stretnutí. Živý prenos môžete uskutočniť doslova pre neobmedzený počet zákazníkov. Živé vysielanie udalosti výrazne zvyšuje jej vplyv a pomáha vašej značke spojiť sa s ľuďmi, ktorých ste predtým nemohli osloviť. Takáto forma vysielania nejakej udalosti maximálne využíva úžasné marketingové kanály – živý konkrétny event, jeho aktérov a obsah.
Živý prenos má väčší dosah
Svoju udalosť môžete na sociálnych médiách zviditeľniť pre oveľa viac ľudí, než sa zmestí na miesto jej konania. Navyše možnosť streamovania na viacerých webových stránkach súčasne zvyšuje počet vašich divákov.
Je to aj zapojenie sa v reálnom čase. Na Facebooku sledujú diváci živé video trikrát viac ako video na požiadanie. Majú viac času na zapojenie sa. Vďaka funkciám, ako je živý chat, aj užitočné nástroje na vzájomnú interakciu a interakciu s vašou firmou. Pri obsahu vysielanom naživo majú diváci priestor na pozeranie a interakciu s videom. Tento pocit naliehavosti vytvára strach z premeškania. Láka to viac divákov, aby si vás naladili včas počas živého prenosu vášho eventu.
Efektívnosť nákladov na živý prenos
Priamy prenos udalosti môže byť rovnako náročný a drahý ako televízne vysielanie. Môže však byť aj cenovo dostupný a autentický ako stream z fotoaparátu smartfónu. Živé vysielanie je dostatočne flexibilné, aby vyhovovalo akémukoľvek rozpočtu.
Živý prenos prináša vyššiu mieru zapojenia bez toho, aby došlo k narušeniu pôvodného účelu udalosti. Naopak, takýto prenos všestranne prispieva k celkovým cieľom podujatia.
Živý prenos nielen z koncertu
Pozrime sa na niektoré prípady a možnosti použitia sily a účinku živého vysielania:
- konferencie,
- koncerty a festivaly,
- workshopy a kurzy,
- uvedenie produktov na trh,
- rozhovory, otázky a odpovede
- udalosť o nákupe naživo,
- živé webináre a
- veľtrhy a výstavy.
Veľmi základné nastavenie živého prenosu pozostáva z niekoľkých komponentov. Vrátane zdrojov videa a zvuku, streamovacieho softvéru a platforiem na vysielanie konkrétnej akcie či udalosti.
Pridať nový komentár
Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.